Klient

TOPTIME

Spoločnosť Toptime potrebovala zvýšiť predaj luxusných modelov hodiniek vo svojom internetovom obchode. Oslovila nás s ponukou spolupráce pri vytváraní obsahu pre blogové články, ktoré mala v pláne vydávať na svojej internetovej stránke. Cieľovou skupinou boli znalci a fanúšikovia drahých hodiniek, ktorí ocenia kvalitný obsah a detailné zábery zachytávajúce aj tie najmenšie detaily hodiniek.

STRATÉGIA

Mnohí výrobcovia drahých hodiniek nemajú kvalitne spracované online portfólio a spoliehajú sa na predaje v kamenných obchodoch. Absencia kvalitných fotografii má za následok nízky online predaj. Drahý tovar predávaný na internete potrebuje kvalitnú prezentáciu, aby dokázal odôvodniť svoju cenu. A na tej sme založili našu stratégiu.

Produktová fotografia

Profesionálne produktové fotky prezentujúce modely hodiniek a ich funkcie v rôznych prostrediach.

Reklamná grafika

Bannery na použitie pre internetový obchod a online marketing.

PRODUKTOVÁ FOTOGRAFIA

Hodinky sme fotili na bielom pozadí, ale aj v zaujímavejších kompozíciach, aby sme navodili pocit luxusu. Zamerali sme sa na na zaujímavé detaily a funkcie s cieľom vytvoriť wow efekt.

Produktová fotografia pre hodinky Squale

Reklamná grafika

Pre vybrané modely sme vytvorili pútavé bannery, ktoré boli použité na propagáciu na vlastnej stránke a v sieti Google Display Network. Vizuálne zaujímavé bannery vždy dokážu zaujať viac ako texová reklama.

Banner pre online marketing | BOLD

Content marketing

Blogové články obsahovali podrobnú recenziu daného modelu. Potenciálny zákazník tak mal k dispozícii oveľa viac informácii ako je zvykom. Dobrá vizuálna prezentácia spojená s dôveryhodnou recenziou výrazne zvyšuje šance na predaj nie len u luxusných hodiniek, ale aj iných produktov.

  • Hodinky Squale Atmos a Dwiss Black/Blue | BOLD

CROWDFUNDING KAMPANE

Fotografie, ktoré sme vytvorili sa zapáčili aj samotným výrobcom hodiniek, ktorý ich použili vo svojich crowdfundingových kampaniach pre nové modely na stránkach Kickstarter, Indiegogo a na výstavách hodiniek v Honkgongu. Dohromady sa im podarilo vyzbierať cez 800 000 dolárov.

Dwiss Kickstarter kampaň | BOLD

VÝSLEDNÝ EFEKT

Content marketingová kampaň mala priaznivé ohlasy ako aj u fanúšikov hodiniek, tak aj u kupujúcich a prilákala množstvo pozornosti. Zamerali sme sa na niekoľko vybraných modelov, ktorých predaj narástol vďaka kampani v priemere o 100 až 1500%.

+1500%

Nárast predaja vybraných modelov

Pomôžeme naštartovať predaj
aj vo Vašom internetovom obchode?

Kontaktujte nás